Sunday, June 17, 2012

BENGKEL ASAS PETERNAKAN BURUNG WALIT ANJURAN ANGKASA DI KUANTAN

Kuantan, 15hb Jun, 2012. Sekali lagi ANGKASA telah menganjurkan satu Bengkel Asas Peternakan Burung Walit dan kali ini diadakan di Hotel Grand Continental. Bengkel selama dua malam dan tiga hari ini disertai oleh 33 peserta daripada beberapa buah kooperasi, dari seluruh Pahang, yang bergabung dengan ANGKASA.




Daripada sesssi suaikenal dan perbualan dengan peserta, daripada kumpulan ini telah terdapat seramai 4 peserta yang telah memiliki RBW sendiri.






Di dalam bengkel kali ini saya telah membentangkan dua kertas bertajuk Industri SBW Serta Perananya Ke Arah Rakyat Berpendapatan Tinggi (2 jam) dan 1GP ( 2 jam ). Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan Terima Kasih kepada Tuan Hj Ibrahim yang telah menjemput saya pada kali ini dan tidak lupa kepada pihak ANGKASA juga saya ucapakan jutaan Terima Kasih jua di atas kepercayaan yang diberikan. Semoga usaha ini akan dapat mewujudkan lebih ramai individu Bumiputra yang bergiat di dalam bidangusaha ini seterusnya mencapai tahap berpendapatan tinggi menjelang tahun 2020.


Skian.




Dr Azizol Mohd Sharun

No comments:

Post a Comment