Thursday, January 10, 2013

KULIT SAYA AMAT HALUS DAN LICHIN: Satu lagi testimoni tempatan

Salam Sejahtera,

Saya memang berhasrat untuk mengalakkan lebih ramai ahli masyarakat tempatan memakan produk SBW. Apabila kita mengetahui khasiatnya yang amat balik kenapa kita orang tempatan tidak mengamalkan memakannya.

Sebelum saya merakamkan tentimoni yang ke dua ini, saya dimaklumkan produk Jelly Collagen Plus SBW ini telah menggunakan label atau sticker yang baru, saperti yang digambarkan di bawah.




Berikut adalah testimoni mengenai kesan amalan memakan produk ini terhadap kulit wanita.

Saya telah mengamalkan Jelly Collagen Plus SBW ini selama 2 tahun. Saya dapati kulit saya sangat halus dan lichin berbanding sebelum ini. Jeragat di muka saya kian pudar. Saya sangat berpuas hati dengan produk ini.

                                 Roshaimiza Ibrahim ( 013 969 9946 ).

Skian,


Dr Azizol Mohd Sharun

No comments:

Post a Comment