Wednesday, January 9, 2013

Kanser Pangkal Rahim : Satu testimoni tempatan

Salam sejahtera,

Kali ini saya hendak berkongsi satu testimoni tempatan serta penggunaan Jelly Collagen Plus Sarang Burung Walit. Jelly collagen Plus SBW ini adalah satu produk tambah nilai SBW yang dikeluarkan oleh sebuah syarikat Bumiputra yang berpengkalan di Wakaf Tapai, Terengganu. Produk ini dijual dalam bentuk pekatan jelly, seperti yang dipaparkan di bawah.



Berikut adalah salinan testimoni seorang pengguna dan kini seorang pengedar produk, yang telah sembuh daripada kaser pangkal rahim yang dihidapinya sebelum ini.

Asalamualaikum. Nama saya Maziana Bt Awang, tinggal di Pulau Serai Dungun Terengganu. Saya menghidapi kanser di pangkal rahim dalam masa yang sama saya lumpuh & terlantar selama setahun 6 bulan, setelah diperkenalkan Jelly Collagen Plus Sarang Burung ini, Alhamdullilah habis 6 botol saya sihat boleh bangun & berjalan seperti sediakala, rambut saya yang selama ini gugur (botak) sudah tumbuh semula dengan lebat. Sekarang saya pula menjadi pengedar dalam masa yang sama ia telah menambah pendapatan bulanan saya.
                                                           Maziana Awang ( 013-9319051 ).

Cara penggunaan produk ini ialah dengan memakan, sama ada secara asli atau dicampur ke dalam jus, dua sudu besar disebelah pagi dan dua sudu besar di sebelah malam.


Saya berharap, paparan kali ini akan dapat memberikan satu harapan kepada mereka yang mengalamai masaalah yang sama. Produk ini dijual runcit dengan harga antara RM42 ke RM50 sebotol.

Skian,


Dr Azizol Mohd Sharun.

No comments:

Post a Comment