Sunday, January 15, 2012

PROJEK RUMAH BURUNG WALIT YANG SAYA BERIKAN KHIDMAT RUNDINGCARA

Saya mula memberikan khidmat runding cara dalam pembinaan Rumah Burung Walit (RBW) pada pertengahan tahun 2011, setelah hampir setahun saya bersara daripada Jabatan Perkhidmatan Veterinar (JPV). Khidmat ini mula saya berikan setelah terlibat aktif hampir selama 3 tahun di dalam industri walit dan apa yang lebih penting lagi ialah RBW yang saya bina dan uruskan pada waktu itu telah menampakkan prestasi yang amat memberansangkan.


Semenjak dari tarikh tersebut, saya telah memberikan khidmat rundingcara pembinaan rumah walit yang baru, sebanyak 14 buah projek yang terletak di Pahang, Negeri Sembilan dan Melaka. Sebanyak 6 projek ubahsuai dan baikpulih projek walit yang tidak didiami walit yang terletak di Melaka, Negeri Sembilan dan Terengganu.


Berikut dipaparkan beberapa projek contoh yang mana saya adalah perunding projek-projek berkenaan.


 
Lokasi: Termerloh (20' x 40') Dua Tingkat

                                       Lokasi: Rembau (30' x 60') Tiga Tingkat

                             Lokasi: Maran ( Rumah Kediaman Yang Diubahsuai)


Sesiapa yang berhasrat untuk mendapatkan khidmat rundingcara ini, perhatikan kadar khidmat tersebut di dalam paparan berikut, kemudian jika setuju dengan kadar berkenaan , sila hubungi saya.




Saya menunggu sms atau e-mail dari anda.

No comments:

Post a Comment