Saturday, November 24, 2012

MAHA 2012 International

Salam,

Hari ini saya sempat melawat beberapa gerai di persekitaran Agrobazar dan juga dewan pamiran Hall C. Saya mendapati sebanyak 9 lot gerai yang menjual jus dan produk SBW. Kebayakkan mereka adalah wakil pengedar di negeri masing-masing. Pada hri ke dua MAHA hari ini saya perhatikan jualan tidaklah begitu memberangsangkan. Berkemungkinan tidak ramai pengngunjung.

Di gerai Ag Walit juga sedemikain, tidak ramai pengunjung. Ramai yang lalu pun hanya setakat melihat sahaja. Minat untuk bertanya juga kurang. Saya turut perhatikan ramai di antara pengunjung yang masih tidak mengetahui apa itu SBW serta apa khasiatnya.




Dalam kekeurangan permintaan, sempat saya merakamkan respon jiran kami yang membeli Bird's Nest Coconut Shake.



Berikut adalah gambar dekat produk berkenaan.



Sekian dahulu, sedikit laporan daripada MAHA 2012 International.


Dr Azizol Mohd Sharun

No comments:

Post a Comment