Friday, November 23, 2012

BIRD'S NEST COCONUT SHAKE OLEH AgWalit

Salam sejahtera,

Bertemu kita sekali lagi. Kali ini saya akan bercerita sedikit mengenai Bird's Nest Coconut Shake yang dihasil dan dijual oleh Ag Walit. Seperti yang ada pada nama produk itu sendiri, ia mengandungi EBN dan Kelapa muda. Bagaiman ia di buat sebenarnya...maaf tak boleh nak cerita..itu rahsia syarikat. Tapi memang sedap dan harganya pun berpatutan. Bagi sesiapa yang akan berkunjung ke MAHA di Serdang, silalah berkunjung ke Agrobazar (FAMA), Ag Walit berada di sana.



Produk ini telah mula diperkenalkan kepada umum pada pertengahan bulan ini di MIDIN Air Keroh Melaka. Semasa promosi ini di buat (gambar di atas) memang saya perhatikan mendapat sambutan di luar jangkaan kami. Semua golongan mencubanya dan ada juga yang datang semula untuk mendapatkanya.

Saya bagi pihak Ag Walit mengambil kesempatan disini untuk mengucapkan jutaan Terima Kasih kepada FAMA Melaka yang telah memberikan peluang bagi kami mempromosikan produk berkenaan.

Syarikat berkemungkinan akan mewujudkan satu sistem franchaise, bagi menjual produk ini. Kami berharap ia akan terus mendapat sambutan dan dengan wujudnya sistem franchaise ini kelak akan dapat memberikan peluang pendapatan kepada ramai generasi muda.

Ini juga merupakan salah satu usaha syarikat untuk memasarkan EBN ke pasaran tempatan.

Skian...apa tunggu lagi...mari kita cuba dulu....bestttnyer..


Dr Azizol Mohd Sharun

No comments:

Post a Comment