Friday, March 22, 2013

PPN TERENGGANU MEMBELI SARANG BURUNG WALIT

Salah hormat,

21hb March, 2003: Kuala Terengganu, PPN Kuala Terengganu telah memulakan pembelian SBW mentah di perkarangan Ibu Pejabat PPN berkenaan. Saya difahamkan bahawa harga yang ditawarkan (seperti di bawah) adalah harga pembelian sehingga hari Isnin ini (25hb March, 2003).

Harga sarang ditawarkan:-

                   Gred A : RM1,800 se Kg
                   Gred B : RM1,300
                   Gred C : RM600
                   Gred C (-) : RM300

Berikut beberapa pengambaran proses pembelian berkenaan untuk kejelasan anda.






                                                     Sarang Gred A


                                                     Sarang Gred B




Saya perhatikan proses pengredan adalah bersesuaian dengan pengalaman saya juga.


Skian, untuk makluman anda semua.



Dr Azizol Mohd Sharun

1 comment:

  1. adaka tuan berminat utk beli sarang putih gua...hubungi saya 0142247939

    ReplyDelete