Sunday, December 1, 2019

KALAU KE INDONESIA JANGAN LUPA KE KEDAI BUKU GRAMEDIA



Salam hormat,

Jika anda ke mana-mana destinasi di Indonesia yang melibatkan bandar yang agak besar, saya suka mencadangkan supaya anda cari dan kunjungi kedai buka ini.




Saya, setiap kali ke Indonesia pasti akan menjadikan kedai buku ini sebagai salah satu destinasi lawatan saya. Saya dapati di bahagian pertanian di dalam kedai buku ini, mempamirkan banyak buku-buku dalam hal pertanian termasuk peternakan burung walet.







Buku-buku walet ini boleh dijadikan bahan rujukan berulang kali. Ia merupakan bahan bukti bidangusaha/budidaya yang dirakamkan oleh pengusaha atau perunding yang profesional di Indonesia.

Harga buku-buku ini tidaklah mahal. Pada lawatan saya ke Medan baru-baru ini ( 27hb-30hb November, 2019) saya sempat ke kedai buku ini dan membeli sebuah buku walet yang berharga kira-kira RM22.50 sahaja. Di samping itu anda juga akan dapati banyak buku-buku pertanian yang lain, yang mungkin menjadi bidang kegemaran ( hobby) anda.









Sekian,



Dr Azizol bin Mohd Sharun (DVM, MAgrS)

No comments:

Post a Comment