Saturday, September 27, 2014

KLINIK RBW YANG BERMASAALAH

Salam hormat,

PENDAHULUAN

Satu kursus sehari berkenaan AMALAN PETERNAKAN YANG BAIK (GAHP) bidangusaha peternakan burung walit telah diadakan pada 24hb September, 2014 yang baru lalu, di Institiut Pengurusan Veterinar (IPV) di Cheras, Kuala Lumpur. Sessi ini dianjurkan olih JPV Putra Jaya. Dalam sessi berkenaan saya telah membentangkan ceramah bertajuk REKABENTUK RBW.

Daripada sessi ini saya dapati masih banyak RBW yang telah beroperasi, melebihi setahun, tetapi tidak berjaya dan dianggap bermasaalah. Saya percaya banyak lagi diluar sana yang mengalami keadaan yang sama.

CADANGAN

Saya bersedia membantu, bagi sesiapa yang berminat. Bagi membolehkan saya datang memeriksa premis anda, saya mengenakan sedikit bayaran sebanyak RM350 (Ringgit Malaysia: Tiga Ratus Lima Puloh sahaja) bagi setiap premis, di mana jua di Semenanjung Malaysia.

Bagi mereka-mereka di Sabah dan Sarawak, dikenakan kos tambahan untuk penerbangan, penginapan dan pengangkutan. Berikan cadangan kepada saya melalui sms.

Caranya: 1. Masukkan wang tersebut ke akaun bank saya yang tertera
                 di bawah,

                 CIMB: 7035 3442 80

             2. SMS perihal tersebut ( telah bank in wang ) kepada saya
                 (019-9167341) dan buat temu janji untuk tujuan lawatan.

PENUTUP 

Saya berharap usaha ini dapat merungkai permasalahan RBW anda. Adalah digalakkan, semasa saya membuat lawatan ke premis saudara bawa sekali mereka yang membuat pendawaian sistem suara dan kontrektor bangunan. Saya akan selia mereka pada hari berkenaan.


Skian


Dr Azizol bin Mohd Sharun

No comments:

Post a Comment