Sunday, October 28, 2012

CD : INDUSTRI WALIT SERTA PERANANYA KE ARAH RAKYAT BERPENDAPATAN TINGGI

Salam hormat,

Saya masih teringat di dalam satu seminar industri walit yang diadakan di bandar Termerloh, Pahang pada awal tahun ini, ada pandangan daripada peserta supaya ceramah saya itu dimuatkan ke dalam CD. Mereka sanggup beli. Ramai di antar mereka sanggup beli untuk melihat semula gambar-gambar yang saya paparkan di dalam ceramah tersebut.

Hari ini CD tersebut telah menjadi kenyataan. Lihat gambar berikut.




Jadi, sesiapa yang berminat untuk mendapatkan CD ini, sila hantarkan nama dan alamat penuh kepada saya.

CD Dijual dengan Harga RM30 (RM: Tiga Puloh Sahaja) dan POS Perchuma.

Caranya: Setelah masukkan duit itu ke akaun bank saya (CIMB: 0605 0035 9975 29 ), sms maklumat yang saya sebutkan di atas.

Sama seperti saya berceramah, siap dengan suara lagi....

Skian,


Dr Azizol Mohd Sharun

No comments:

Post a Comment