Monday, December 30, 2013

SELAMAT TAHUN BARU 2014

Salam hormat,

Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2014 kepada semua pengngunjung serta pengikut (followers) blog saya ini serta blog-blog yang berkaitan. Terima Kasih juga kepada semua di atas sokongan anda selama ini.

Saya berkemungkinan akan memindahkan kesemua kandungan blog ini ke halaman baru tidak berapa lama lagi. Sehubungan dengan hal ini, anda yang senantiasa mengikuti perkembangan blog-blog ini, yang mana penting buat anda, supaya menyalin mana-mana maklumat yang perlu. Ini juga bermakna saya akan memperlahankan pengisian paparan baru melalui blog ini serta blog-blog lain yang berkaitan.

Saya akan maklumkan di blog ini nanti, apabila halam web baru berkenaan boleh di akses.

Skian,


Dr Azizol Mohd Sharun

No comments:

Post a Comment